S cieľom uľahčiť užívateľom používanie našich webových stránok využívame cookies. Používaním našich webových stránok súhlasíte s použitím súborov cookies.
sk cz

info@perfektnetapety.sk

0908 238 059

(po-pia 08:30 - 16:30)




Najčastejšie otázky

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky.

 

Aký druh tovaru poskytujete na predaj?

Poskytujeme na predaj latexové, vliesové a samolepiace fototapety, samolepiace fólie na hladké povrchy ako sú nábytok alebo sklo, ďalej samolepiace fólie na dvere, magnetické fólie na chladničku, nálepky na stenu, detské nálepky na stenu, náradie na lepenie ako sú lepidlá plastové stierky atď. a látkové rolety s potlačou.

 

Sú všetky produkty nové?

Samozrejme, väčšina tovaru je vyrábaná na objednávku a teda všetok je nový.

 

Aké materiály používate na výrobu vašich produktov?

Používame iba odolné vysokokvalitné a ekologické materiály.

 

Čo znamená, že sú fototapety latexové, vliesové alebo samolepiace? Aký je medzi nimi rozdiel?

Rozdiely medzi latexovými, vliesovými a samolepiacimi fototapetami nájdete viac popísané >>> TU.

 

Sú fototapety pripravené na zavesenie na stenu? Obsahuje balenie aj lepidlo?

Samozrejme, ku latexovým a vliesovým fototapetám pribaľujeme aj lepidlo ZADARMO.

 

Vypadajú produkty rovnako aj v skutočnosti ako na obrázkoch v e-shope?

Produkty vypadajú v skutočnosti skoro identicky ako na obrázkoch v e-shope. Môžu sa troška líšiť farbami, čo môže byť spôsobené nastavením farieb na monitore.

 

Je potrebné sa u vás pred nákupom zaregistrovať?

Nie, u nás nie je potrebné sa pred nákupom zaregistrovať. Chceme však upozorniť na to, že po registrácii sa stávate automaticky členmi vernostného systému a pri nákupe môžete získať body, ktoré si môžete neskôr uplatniť pri ďalších objednávkach. Viac informácií o vernostnom systéme nájdete >>> TU.

 

Aké sú u vás možnosti platby?

U nás sa dá platiť bezhotovostne platbou vopred prevodom/vkladom na účet a vopred platobnou kartou alebo v hotovosti pri prevzatí - dobierkou.

 

Aké sú u vás možnosti dopravy?

Objednávky odosielame Slovenskou poštou, a.s. a kuriérom UPS.

Slovenská pošta, a.s. - Balík na adresu

- Odosielame do 5-7 pracovných dní.

 

Slovenská pošta, a.s. - Balík na poštu

- Odosielame do 5-7 pracovných dní.

 

Kuriér UPS

- Odosielame do 5-7 pracovných dní.

 

Doprava ZADARMO pri nákupe nad 25€

 

Poskytujete aj možnosť osobného odberu?

Osobný odber, bohužiaľ, nie je možný. Neprevádzkujeme kamennú predajňu.

 

Ako rýchlo vybavujete objednávky?

Objednávka býva väčšinou vybavená do 24 hodín a odoslaná do 5-7 pracovných dní.

 

Prečo trvá doručenie až 5-7 pracovných dní?

Dlhšia dodacia doba v našom e-shope je spôsobená tým, že naše produkty sú vyrábané na zákazku až po prijatí objednávky. V ponuke máme viac ako 24 000 produktov, a preto je obtiažne držať všetky skladom. Výhoda výroby na zákazku je taká, že produkty nie sú zaprášené, pokrčené alebo inak poškodené skladovaním. A aj vďaka tomu sú farby pestré a sýte.

 

Aká je záručná doba produktov, ktoré ponúkate vo vašom e-shope?

Záručna doba našich produktov je podľa § 620 Občianskeho zákonníka určená na 24 mesiacov.

 

Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

Ak chcete tovar reklamovať je potrebné, aby ste prešli do sekcie "Reklamácia tovaru" a postupovali podľa uvedených pokynov. Ak si nebudete niečím istý alebo budete mať nejaké otázky ohľadom reklamácie, môžete nás kontaktovať e-mailom na info@perfektnetapety.sk alebo telefonicky na číslach 0908 238 0590949 581 135 a my vás oboznámime s ďalším postupom reklamácie.

Reklamovaný tovar nemusíte zasielať na našu adresu, po dohode ho vyzdvihne náš kuriér.

 

Keď sa mi tovar nepáči alebo mi nesadne rozmerom či farbou, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, kupujúci v zmysle § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia. Tovar musí byť zaslaný späť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil a tým neznehodnotil, t.j. zabalený v obale, v ktorom vám bol dodaný aj s kópiou faktúry. Tovar nesmie mať žiadne známky používania aj poškodenia. Platbu vám vrátime do 14 dní odo dňa, kedy nám bude tovar doručený na našu adresu. Celý postup nájdete v sekcii "Vrátenie tovaru".

Tovar nemusíte zasielať na našu adresu, po dohode ho vyzdvihne náš kuriér.

 

M2ZiNmU